sobota, 19 grudnia 2009

Scandinavia trip: różne


2 komentarze:

szczuply pisze...

Trzecie zdjęcie łamie wszelkie zasady fotografii i między innymi, dlatego jest najlepsze ze zdjęć zamieszczonych w tym poście. Znasz mnie doskonale i wiesz dobrze, że uwielbiam łamanie zasad w fotografii [np. przepalenia, które uwielbiam, ale przez wielu jestem za nie, ganiony, również przez Ciebie] Swoją drogą to zabawne, że ktoś, kto kiedyś ganił za fotografię nie zgodną z wiedzą książkową, teraz sam kadruje zdjęcie dla fotografów błędnie, a dla fotografików wręcz genialnie. To jest sztuka bracie, więc chodźmy być wielkimi tego świata!

Nmofmak pisze...

haha budujący komentarz- masz racje zamierzałem tym zdjeciem łamać elementarne zasady geometrii kadru ale gdybym postąpił inaczej nie byłoby ciekawe. widziałem tę scenę i od razu pomyślałem "to jest to!!"