środa, 3 czerwca 2009

Planeta Pabianice 2009

Nmofmak nie śpi! Wrzucam notkę tym razem z kilkoma linkami. Do 4 czerwca można jeszcze donieść zdjęcia na konkurs organizowany przez Pabianickie Towarzystwo Fotograficzne o nazwie Planeta Pabianice. Oczywiście nie omieszkałem wysłać swoich prac na konkurs w moim wspaniałym rodzinnym mieście. Pomyślałem że dobrym pomysłem będzie pokazanie Pabianiczanom moich panoram zrobionych z wieżowców. Oto moje zdjęcia które biorą udział w konkursie:



Wyniki konkursu poznamy 12 czerwca. Zapraszam wszystkich na wystawę która odbędzie się tego dnia. Nie wiem czy moje zdjęcia zostaną wyróżnione ale już teraz zaopraszam na wystawę bo jest to ciekawy event. O dalszym rozwoju wydarzeń będe informował na bierząco.

Pozdrawiam!!

PS. Trzymajcie Kciuki!!

PS2 link do strony konkursu: http://www.ptf.szu.pl/konkurs2009.htm

Brak komentarzy: