wtorek, 18 listopada 2008

"Wieczorem, przed mym domem..."

No i się stało się. Kolejne zdjęcie dla wiernych fanów nmofmakowych kadrów. Tym razem mały eksperymencik wieczorny. Taki oto widok mam z okna tuż po zachodzie słońca. Cholera na zdjęciu to jednak lepiej wygląda...

Korzystając z okazji że już zacząłem pisać pozdrowie kolege Thusa- komiksowego wymiatacza który zafundował mi reklamę u siebie na stronce. Oczywiście u mnie też nie mogło go zabraknąć po waszej prawicy na paseczku niebieskim znajduje się link do jego komiksowej twierdzy. Jak na razie to tyle. ..::kszszszszt::.. OVER! ..::kszszszszt::..

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Oo.. Niektorzy Deweloperzy mogliby sie uczyc od Ciebie jak na ulotkach reklamowych pokazywac swoje architektoniczne Cuda :D

Nmofmak pisze...

dziękuje przyjacielu :)

Donata pisze...

masz ładniejszy widok z okna niż ja
pozdrawiam